torsdag 27 november 2014

Julbelysning

Idag har ja sprungit på stan och handlat lite julklappar och annat smått o gott hehe. Sen när ja kom hem så damsugade jag och nu har jag julpyntat lite med. ojoj så mysigt! Här kommer lite bilder på vår pyntade lägga.

Vackra små stjärnor i fönstret + en stjärna brevid tv:n (som int syns att de en stjärna p.g.a telefonkvalitén...) observera även Maddes tomtar i högra hörnet + min vacka pentik-ren som int heller syns! 
Idag fick jag handlat julgardiner (och den lilla snögubben som ändrar färg WoOoW)
Julsängkläderna har kommit fram och lysande granar som ja inte visste att sku lysa grönt men tydligen gjor de det. Ganska självklart egentligen eftersom granar är ju gröna men....

Oj så bra inlägg detta blev! Kan tänka mig att det känns givande för er att veta vad vi har för julpynt.

Nästa inlägg blir om mina muminmuggar, håll till godo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar