söndag 11 januari 2015

Nytt år, nya möjligheter

Jag brukar aldrig ha några nyårslöften för jaaa de känns nog lite som att de dömt att misslyckas. MEN detta år ska jag verkligen försöka bli den bästa versionen av mig själv. Lol va de låter löjligt men jo jag ska verkligen försöka skärpa mig med mat och träning. Eller jag äter nog helt bra sådär annars men allt godis och chips, huhu de no minsann slut med sånt! Jag har bestämt mig att jag inte får köpa hem något sånt, endast om det nåt speciellt tillfälle får jag äta, typ kalas och sånt. Samma gäller med t.ex bulla. Hittills har de nog gått ganska bra faktiskt.

Jag ska absolut inte följa nån diet eller så, för sånt tror jag inte på. Jag tror på att äta nyttigt som mörkt bröd istället för ljust bröd, skära ner på socker och fett och sen träna regelbundet och omväxlande!



fitness

.

Untitled


Bilder från weheartit

1 kommentar:

  1. Hode på nästsista bilden hejter sendi skopljak, ja följer e på insta, såde som motivationstips :)

    SvaraRadera