fredag 20 mars 2015

Ändrade planer

Huhu igår fick jag ett samtal om att jag inte längre har nån praktikplats, ni kan ju gissa om jag fick helt panik eftersom att jag ska ut på måndag! Hela dagen va nog förstörd, dessutom va klockan efter 3 när jag fick reda på det, lycka till att få tag i nån ny praktikplats efter de. Men som tur skulle de försöka fixa en ny praktikplats åt mig eftersom att de ju int va mitt fel att jag var utan.. Såå idag fick jag veta att de blir inte Larsmo, utan Jakobstads hemvård istället. Ingen större skillnad för mig huvudsaken e att ja fick en ny plats! *tumme upp*

Såå nu kan jag njuta av helg för fullt, eller imoron ska jag i jobb, men de räknas knappt, gillar mitt jobb i kronoby så mycket! :)


Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

  1. Ja såg att du ska i jobb, Kuul :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja he blir no roligt tå he så längsan sist :D

      Radera