onsdag 11 mars 2015

Självstudiedag

Idag har vi självstudiedag = Ledigt! Och jag har faktiskt fått färdig en uppgift som vi fick igår! Jäär sparar it vi na ti sista dan it! Annat som jag gjort idag är att laga mat, vara ut o gå 8 - 9 km och sen tog jag en fika med mig själv och nyaste avsnittet the walking dead. :)

En prytto spegelselfie före jag for på lenkki igår:

Braa tå man kan vara på gym under promenaden!
Måsta ba ta bild av denhär bänken idag för att ja småler alltid för mig själv när ja går förbi den, här kan man vil en stund om man ha sprungi fö hårt.

Och till sist en random bild från mitt sovrum, men ja tycker de så härligt när solen lyser in sådär, bra tå man kan va glad fö så liti! Och ni måst ju erkänn att ja har ganska snärtti lakane.

Imoron ska jag till tandläkaren... jag e helt rädd att hen ska skäll ut mig för att jag har int vari till tandläkaren på kanske.... 5 - 6 år? inte sen jag gick i högstadie iallafall. Jag hade tänkt fara före ja fylld 18 för då får man ju fara gratis, men ja orka int o de va som 3 år sen.. Men ja har faktiskt bara haft 1 hål förr i mitt liv så ja har som no ganska bra tänder, men nu vet ja att ja har åtminstone 2 hål fast di int tar sjukt eller nå och säkert käften full me tandsten å, blir väll o kosta hela studielånet voi vitsiiii.....

6 kommentarer:

  1. Ja ha int vari ti tandläkarn på typ 8-9 år ja så int har du na ti skryt me än!

    SvaraRadera
  2. Lycka till vi tandläkaren ♡ o Beeth du måst jo faa töå, ti soman typ, hä viktot ti sköjt tändre! kram/mam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja har int tid me toko pjasasi.

      Radera
    2. Bettis då måst sätta ett gott exempel för ditt barn juuuu!

      Radera
  3. Va kosta hade tröjo du ha på bildre? Från Stadium visst!? Ja sko måst ha en tokodee san tå ja ha tryckt ut bebisen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. He som ett paket så man fick tröjo och tightse för 40 euro tror ja he var. Från stadium jo

      Radera