lördag 9 maj 2015

HEJ ! Dålig uppdatering här och bättre kommer de knappast att bli heller. Men jag kan ju iallafall ge en liten uppdatering om vad som händer just nu. 

- Jag är på min sista praktikperiod för det här läsåret och det är  på en psykavdelning. Där är det nog helt trevligt och vara men nog lite för lugnt för min smak, jag vill liksom ha nåt att göra och ta tag i. Jag fattar inte hur vissa människor kan säga att det är stressigt och så har de ändå suttit i kansliet med en kaffekopp halva dagen. Men det är ändå ytterst intressant att föra samtal med patienterna.

- Under loppet av 3 veckor framåt så kommer både min syster och en av mina bästa vänner att få barn. Egentligen har jag inte fått in det i min trånga hjärna ännu men jag är så glad! Och när blev vi så stora allihopa? Det var ju liksom för nåt år sen vi fånga spiggar från vår kusins brygga och en månad sedan vi sov i en bil på vasa by night. Hur som helst så kommer ni båda bli underbara mammor! Och jag, jag kommer bli en helt fantastisk moster. ohyes 

- I 6 veckor av denna sommar kommer jag att befinna mig i Norge och jobba och jag ser sååå fram emot detta! Stället som jag ska jobba på var även en av mina praktikplatser år 2012 och det var en av de bästa!

- Jag kommer vara ledig 4 veckor av sommaren, lite utspritt här och där då men jag har inte varit ledig så mycket av en sommar sedan 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar