tisdag 16 juni 2015

Sommarlista

Sommaren är här! Vad ska du göra nästa vecka? 
Nästa vecka är jag i Norge hos min moster. Jag ska börja med att uträtta några ärenden där och på torsdag har jag mitt första skift på Bjönnhaug! :D

Tre saker du vill göra i sommar. 
Träffa nya, trevliga människor, läsa nån riktigt bra bok och grilla.



Tre saker du INTE vill göra i sommar. 
Bli myggmat, känna mig ensam, bli sjuk.

Vad blir din sommarplåga 2015? 
ojoj kanske wiz kahlifa, charlie puth - see you again eller nååå vet int riktit

Landet eller stan? 
Landet!



Vilka dofter får dig att känna att sommaren är här? 
Nyklippt gräs

Vad är sommarmat för dig? 
Grillade biffar/lax med nypotatis, potatissallad, grönsallad och melon



Sommarjobb - ångest eller glädje? 
Glädje! Jag var på praktik på mitt kommande sommarjobb år 2012 och det var jätte roligt och givande!!

Vilka böcker ska du läsa? 
Hunger games och sen nån annan som ja int minns namnet på.

Vad är din värsta sommarinsekt? 
Fästingar. DÖÖÖÖ 

Har du tänkt besöka några särskilda platser? 
Nåjååååååååhhhh NORGE

Vad är det somrigaste plagget du har? 
Jag trivs bäst i jeansshorts och nån somrig topp så de väll nog de!

Sommarregn - ja eller nej? 
Ja, ibland är de riktigt skönt med regn. Men helst tar jag nog sol.



Har du tänkt utmana dig själv i sommar? 
Nåå blir väll no en utmaning i sig själv denna sommar tror jag. höhö :D

Och till sist - din bästa sommarrutin! 
Dricka mycket vatten och äta glass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar