tisdag 28 juli 2015

Bloggkollen


Varför bloggar du?
Jaa he funderar ja ibland å! Men no e de væll før att kompisar och familjen dær hemma ska kunna se lite va ja sysslar me nær jag e hær i norge eller i Åbo. (sori ja kan int skriv na ordentli æ eller ø)

Vilka bloggar är de första du går in på när det är dags att göra en bloggkoll?
BethasBegisAlicesCarros, och Idas
 
En blogg du saknar i den finlandssvenska bloggvärlden?
Ja saknar kusin Saras blogg och Emmas
 
Vilka bloggar läser du varenda dag?
Bethas
 
Vilken blogg minns du?
Kissies haha :D
 
Vad är du trött på i den finlandssvenska bloggvärlden?
Inget speciellt tror jag, jag hænger int me så bra i er lilla værld :D
 
Vad är det bästa med den finlandssvenska bloggvärlden?
Att det finns så många duktiga och hærliga bloggare i svenskfinland
 
Om du skulle få ge ett pris åt en bloggare, hurudant pris och åt vem?
Sækert Carro, hon har så bra blogg och det mærks att hon lægger ner mycket tid i den. :)
 
Om du skulle vara tvungen att ge ett pris åt din egen blogg, hurudant pris skulle det vara?
Hahah neee he no int vært na pris dehær !
 
Om du skulle få ta en kaffe med en finlandssvensk bloggare, vem skulle du välja då?
He sku no va honde systro min så sku ja få træff værldens bæsta Oliver på samma gång!
 
Varför tycker du finlandssvenska bloggar är viktiga?
Før att svenskfinland ska høras och synas!
 
Vilka bloggar går du in på när du ligger och slösurfar? Dvs inte varje dag men nu som då?
RimmisVoesCindys och om de ploppar fram nå intressant på finlandssvenskabloggare på fb
 
Vems blogg kommenterade du senast? Och vad skrev du?
Jag tror de var på Allis blogg om att Saga snart kan ha klæderna jag køpte :D
 
Är du överlag bra på att kommentera andras bloggar?
Nee ganska dålig
  
Vad är det bästa som skulle kunna hända i den finlandssvenska bloggvärlden?
Nu blejv e fø svåårt!
 
Skicka vidare listan till två eller flera bloggvänner som du också tycker ska göra den!
Begi och Ida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar