fredag 3 juli 2015

Hejhej! Inte så värst bra uppdatering här, men de nog för att jag inte har så mycket att komma med. De senaste dagarna har de varit jätte varmt här, närmare 30 grader och solit, man vet int riktigt vart man ska ta vägen när det är så varmt! Idag är det nog varmt också men solen är i moln så de lite svalare, vilket är ganska skönt.

Igår fick jag fixat ett bankkonto åt mig, bättre sent än aldrig! Så nu är de bara att vänta på pengarna höhö. De tog en bra stund före jag kunde göra det eftersom jag behövde mitt norska D nummer för det och de får man när man gör skattekort, vilket tar ca. 2 veckor före man får såå att...

Nåmer har jag nog inte att skriva idag, snart ska jag fara till jobb (fast de blir nog några avsnitt orange före det:)), hela denna helg består bara av jobb så man behöver inte räkna med nå uppdatering här då! På instagram är jag ju liiiiite mer aktiv iallafall. :) Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar