söndag 26 juli 2015

Ihelg har jag nog haft riktig hemlängtan, speciellt när man vet att de händer nå där hemma och man ser bilder från när kompisar träffas o.s.v och så kan man int va me. :( jeppisdagarna klarar jag mig bra utan men dedär att träffa kompisar och familj saknar ja... fast nog e de ju bra här också och dessutom är de ju bara 2 veckor kvar tills jag far hem så de går ju snabbt. Igår fyllde J år också så då känner ja mig lite dum när jag sitter här istället för att va hemma med honom... fast vi får ju fira när ja kommer hem istället.
I fredags var jag faktiskt ut å äta lunch med några arbetsiompisar så de va väldigt trevligt men annars har jag inte gjort så värst mycket ihelg. På jobbet har de stängt denna helg eftersom de va ingen som behövde avlastning men nästa vecka är de minsann full rulle och då ska jag vara på jobb varje dag.

Här får man minsann köra lite backträning
Bara för att ja saknar min Jimmy så mycket. Grattis igen ♡♡♡

De va de, hoppas alla har de bra där hemma så ses vi snart!

2 kommentarer: