lördag 18 juli 2015

Lillehammer

Idag visste ja inte alls va ja sku hitta på så då föreslog widar att vi sku fara nånstans och de gjorde vi! De blev en vända till Lillehammer och sen på hemvägen for vi nån konstig väg så vi sku få se lite utsikt. Men joo Lillehammer är jätte mysigt! Tog inga bilder in i stan tyvärr men... Har länge varit på jakt efter en anorak men hittade ingen modell som jag gillade men jag hittade en fjällräven butik dock! Och där hittade jag väldigt mycket som ja gillade! Fast prislapparna gilla ja inte heh... men hem kom jag med en höst/vår jacka, så nu behöver jag aldrig köp en jacka mer för de håller ju så bra hehehh (har en vinterjacka i samma märke som jag köpte på typ 4 år sen som ännu ser ut som ny)

Fåren vila määäää-äh-äh-ääh
Dålig bild och jag ser ut att sova men I löööv min jacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar