söndag 5 juli 2015

Tänkt släng upp ett inlägg här nu före jag börjar sova. Helgen har gått supersnabbt! Har haft de väldigt bra i jobb och ja måste säga att jag har super bra arbetskamrater och barnen då, de är ju för härliga! :) jag har ännu inte hunnit jobba med alla mina jobbkompisar, endast träffa de flesta som hastigast vid skiftbyten men vi är jätte många unga tycker jag, flera har jag aldrig träffat förr eftersom att de jobbade på det andra stället men nu har di bytt lite plats personalen så de ska få lite omväxling, lite flummit förklarat men ni kanske förstår. Väldigt ofta far vi ut på tur också vilket är roligt, men de inte alltid så enkelt som man kanske tror när vi har med flera stycken rullstolar.

Nåjomen kommande vecka har jag bara ett(!!) skifte, och de ju gianska passligt eftersom både mamma, pappa, kicki och carola kommer hit! + min kusin med hennes barn och flera danskar och en massa folk. De bröllop här nästa helg så de därför, jag ska nog inte va med på de men. :)

Avslutar inlägget med lite bilder.

Hemväg från jobb
Löjlar me som vanligt "dagens outfit"
Utsikt från gravgården vi var till ikväll och sen var vi till moelv på glass :)
Helt perfekt sommarvärme (Y) nästa vecka lovar de dock lite svalare

2 kommentarer: