onsdag 5 augusti 2015

Sista jobbspurten

Nu blir det att jobba resten av veckan, ha ledigt måndag, sista jobbdagen på tisdag och på onsdag styr jag kosan mot Oslo och Gardemoen och tar flyget hem! VACATION ! <3 Ska bli så skønt och kul att komma hem faktiskt, har redan planerat in en massa jag ska gøra! Bland annant ska vi laga middag hos Jimmys och har bjudit in några vænner, så ska vi till vexala till Jockums villa och ha bastukvæll, jag och J ska till Pedrinas och fira vår 4 års dag och såklart ska jag træffa BENA samt Saga + Leon och OLIVER + familjen !! Och så får man ju inte glømma villan och bastu och Linas villa! och KALLBERGET (Lina du kommer væll med???) haha :D Jaa mycket vill jag hinna med som jag inte har gjort på hela sommaren, men jag har ju 2 1/2 veckor på mig så. :))) 

Igår kænd jag mig så somrig (fast de va svinkallt) så jag band en krans, ritti somaflicko!

6 kommentarer:

  1. Vi tala om de ida faktiskt! Vi väntar no hejm de :D

    SvaraRadera
  2. Wow vilket sammanträffande JA E O LEEDI! :))) O sami har kvällsskift nästnästa viko så tå böver vi myki sällskap!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nee påsant!!!!! ;) nåmen tå ska väll he ordnas :D

      Radera
  3. Voj sööta dootro min va gollo du är på bilden,vi ha no dryft etde vi nöå <3

    SvaraRadera