söndag 4 oktober 2015

Ny dator !

Vet ni, ihelg har jag köpt min alldeles egna dator! Jag har aldrig haft en helt egen dator förr, eller nåja, no har ju datorerna blivit som mina egna, men aldrig har jag haft en sprillans ny! Första datorn som jag hade så var egentligen Elisabeths gamla som jag "ärvde" och när den blev så gammal och slö så fick jag ta över Jimmys gamla dator. Den datorn böri no vara på de sista märks de, den blir överhettad med desamma och så får man vara rädd att den aldrig kommer igång mer. Inte så kul när man gör långa skolarbeten.. 
Nåjo så ihelg när Jimmy var här passade jag på att köpa en ny dator, eftersom att han vet lite mer om datorer än mig.. hehe. Stod nog länge i butiken och försökte välja, till sist blev det denna Asus för 400 euro, kollade också på en annan Asus som var mindre men kostade 500 euro.. vet inte riktigt annars va skillnaden var höh :D Sen fick jag ännu en datorväska för 10 euro mindre #businesswoman

Hittills är jag supernöjd! :D

Igår for jag och J med Sara och Rimmi till Åbo slott o titta, väldigt intressant faktiskt! Och efter de for vi till Dennis på pizza :)

Och idag har jag bakat, kanelbulledagen till ära. De blev lite större än vad jag hade tänkt... Jimmy tyckte iallafall om dem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar