torsdag 19 februari 2015

Fastlagstisdag

Roligt att nån orkar kika in här fastän det händer nåt så sällan. Om det finns nåt speciellt som ni vill att jag ska skriva om så kan jag gärna göra det. :) 

Denna vecka är första veckan i skolan på 2 månader men vi har bara hunnit ha en skoldag än så länge + en uppgift att skriva hemma såå att.. Jimmy kom hit i tisdags när de va fastlagstisdag och det var nog en av dom roligaste dagarna på länge! På dagen for jag, Jimmy & Madde till vårdberget där de hade pulkaåkning (många fina åkare, bl.a. 2 åkande bastun, en tusenfoting, nå rymdskepp o.s.v) Sen mot kvällen for jag och J och träffa några kompisar och lite ny bekantskap så de va minsann en mycket lyckad kväll! Har inte farit o sova sådär sent på vääldigt länge höhö :D

En piniata(?) i pulkabacken. Som ni ser har vi inte så värst mycket snö så de flesta hade hjul under.

Idag for Jimmy tillbaks till Hesa och på lördag far jag troligtvis dit jag också. Idag har jag också varit på gymmet med Teresa och jösses alltså ja tror inte jag har haft sådär sjuka ben efter ett gympass nångång och ändå tog jag ju lättare vikter än henne *klen* vågar inte tänka på hu sjuka de kommer va imorgon. Men roligt va de iallafall och bra omväxling från mitt löpande. :)

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar