måndag 2 februari 2015

Hejhej alla vänner!

Ok, mitt försök på att vara nyttig går ungefär såhär:


*alla suckar* - jaanå he veta vi ju.... hehe jo ja suger på dehär med att vara nyttig hela tiden, men hallååå om man rör på sig också får man väll äta en fastlagsbulle nu som då? ;) Och int mena ja ju precis bli nån bikinifitness brud... Annars äter jag nog väldigt nyttigt, har tilåme bytt ut vanliga yoghurten mot naturell. OK vi lämnar detta ämne och fortsätter med vad som annat försiggår i mitt spännande liv.


Jobbigt att stiga upp kl. 05:45 och fara på praktik... vill ju sooova


Jag har köpt nya lenkkiskor! Mina nikes är inte de bästa att springa me fast di e snygga.. dessa e däremot jätte bra att springa med! Och nej mamma alla mina pengar for int på dihär bara nästan... ja fick ju lite pengar i julklapp som ja tänkt att ja måst lägg på nåt bra som jag faktiskt behöver... 
Nu för tiden så försöker jag vara ute och springa åtminstone varannan dag + gym eller hemmaträning utöver det.


I helg har Jimmy varit här, vi har bl.a. varit på bio och sen sku vi fara med Nicke och spela biljard, men alla biljardbord var upptagna, utom ett...


Ännu en tidig morgon, ser ut som att ja ba sku vila sätt mig ner på golvet och gråt en skvätt.

mumsig frukost


En sista morgonselfie

Japp de va de, hoppas alla som läser min blogg har de bra och så hörs vi när vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Jåå ita på bullona tö bara,du ä jo så mager! Du kan ta ejn fö meå :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jåå int kan ja va utan fejtisbullona dehär årstin :D

      Radera