lördag 22 augusti 2015

Har på känn att de inte blir så många fler sånahär fantastiskt soliga dagar i sommar så de gäller att njuta för varje minut. Förra natten sov jag i villan för första gången i sommar! Idag har jag varit till fammo & faffas villa och ikväll for jag och Jimmy och bada bastu med Lina. Jimmy ska och cykla ti nykaaabi imoron så han for hem tidigt, då spela jag och Lina lite kort och sen kom vi på att NU hoppar vi i båten och far ut till öppna havet och ser på solnedgången! Solen far ner så sjukt snabbt den här årstiden, de sker ju på bara några minuter! Sen for vi å krascha måndagsklubbens kräftskifa hähääh ;) (våra föräldrar + några till par)

Så de va dagens händelser. 
Imoron blir de att packa de sista och sen startar jag, Jimmy, Lina och Jockum till Vasa, tar båten över till Umeå och mellanlandar där och på måndag kör vi upp till Hemavan! Så där ska vi vandra, äta gott och ha de trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar