onsdag 19 augusti 2015

Perfekt sommardag

Hej! dagen började med att jag fick tvätta bilen för den var bokstavligen nerskitad av domdär förbannadis svälona som har bosatt sig under vårt biltak.... sen när de va gjort och jag hade gått promenad med Kelsi så for jag till Svanen med Jimmy, Bella och Vicke och hyrde kajaker! Jag har aldrig paddlat förr men de va super kul! Blev inte alls så trött som jag hade trott men de beror ju mycket på hur man paddlar och att använda hela kroppen istället för bara armarna. Vicke har paddlat mycket förr så han var en bra lärare.

Bella och jag :)
Vi paddlade till strandis och tillbaks till svanen, lagom långt för en nybörjare
Här va de jätte mysigt, kände mig som Pocahontas ;)))
Under den där bron va de lite läbbit att fara under för den va ju så låg!! Man va tvungen att ligga över kajaken för att slippa under. Mysit med massa spindelnät ännutill. ;)

Och ikväll har jag och mamma varit till Boholms villa och badat bastu så inatt sover man som en stock. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar